ostatnizakret ostatnizakret
49
BLOG

Prośba do Administracji Salonu i Czytelników

ostatnizakret ostatnizakret Polityka Obserwuj notkę 0

Założyłem tego bloga, by informować - bardzo subiektywnie rzecz jasna - o kampanii wyborczej i komentować jej przebieg. Na ile mi to wyszło - nie mnie oceniać. Po kilku dniach działania bloga uznałem, że należy się spodziewać liczby odwiedzin mniej więcej 1000 tygodniowo. Bloga odwiedzono o jeden tysiąc więcej razy niż przewidywały te szacunki. A że po wyborach odwiedzin miało miejsce jeszcze pół tysiąca, znaczy to, że ktoś mnie jednak czytał.

Ponieważ po wyborach ten blog stracił rację bytu, mam prośbę do Administracji Salonu - proszę, nie kasujcie Państwo tego bloga, kiedy minie regulaminowy termin na wprowadzania nowych notek. Niech on pozostanie w sieci jako swego rodzaju dokument swoich czasów - bo myślę, że mimo całego mego subiektywizmu, trochę faktów dotyczących tej kampanii udało mi się przekazać.

Prośba do czytelników - odezwijcie się. Czyteliście mnie? Trafialiście tu przypadkiem? Byliście stałymi czytelnikami? Podobało Wam się?

Ten blog powstał, aby informować, a przy okazji wyrażać subiektywne odczucia autora na temat ostatniego miesiąca kampanii wyborczej 2007.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka